Amsterdam | Published on: April 25, 2012
Social media pitch
Nederlandse handelsmissie naar Banff World Digital Media Festival 9-13 juni as. http://pr.co/p/000ou0
Summary
Al 3 decennia, heeft het BANFF World Media Festival toppers uit de hele wereld samengebracht in het hart van de Rocky Mountains voor een unieke ervaring. Invloedrijke media besluitvormers ontmoeten hier televisie, film en digitale media professionals van over de hele wereld. In opdracht van Agentschap NL EVD Internationaal organiseert handelsroute daarom voor 10 Nederlandse bedrijven uit de media, film, animatie en 3D industrie een handelsreis naar BANFF.

Sandra Brandenburg van Handelsroute,  de organisator van deze reis,  is dan ook erg blij dat Agentschap NL deze reis financieel ondersteunt: “Banff is de ideale locatie om internationaal zaken te doen: Een internationale top conferentie waar alle spelers uit de wereldwijde media en technologie industrie samenkomen om  tussen de bomen, bergen en beren in de Rockies nieuwe contacten op te doen, productiepartners en potentiële klanten te ontmoeten.”

“Het Banff World Media Festival trekt niet alleen televisie- en filmmakers maar ook content producenten, bedrijven uit de interactieve sector, reclamebureaus en technologie toeleveranciers om zaken te doen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat er tijdens Banff veel internationale samenwerkingen worden aangegaan.”

Spotlight on the Netherlands

Naast een indrukwekkend sprekers programma waaronder Larry King, Albert Cheng, digital media Disney/ABC en Kelly DiGregorio, hoofd content partnerships van YouTube, biedt Banff een uitstekend podium om nieuwe producten of diensten te lanceren. Deelnemers aan de handelsmissie kunnen zich tijdens de conferentiesessie ‘Spotlight on the Netherlands’ als Nederlands bedrijf aan een groot internationaal publiek presenteren. Ook individuele matchmaking afspraken en netwerkevenementen vormen een belangrijk onderdeel van de handelsmissie.

Inschrijven voor deze handelsreis kan tot 10 mei as. Voor meer informatie is een projectwebsite geopend: http://www.hollandhub.com/nl/p/BANFF121

Quotes
“Banff is de ideale locatie om internationaal zaken te doen: Een internationale top conferentie waar alle spelers uit de wereldwijde media en technologie industrie samenkomen om tussen de bomen, bergen en beren in de Rockies nieuwe contacten op te doen, productiepartners en potentiële klanten te ontmoeten.”

— Sandra Brandenburg, Handelsroute

— Sandra Brandenburg, Handelsroute